Je Svátek má Marcel,zítra Renáta
Uživatelské jméno:
Heslo:
Registrace
Informace o firmě
Jméno firmy:
IČ:
DIČ:
-
Sídlo firmy: Ulice:
č.p.:
Obec:
PSČ:
Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeného:
u Městského soudu v Praze u Krajského soudu v Českých Budějovicích u Krajského soudu v Plzni u Krajského soudu v Ústí nad Labem u Krajského soudu v Hradci Králove u Krajského soudu v Brně u Krajského soudu v Ostravě jinde
oddíl: vložka:
Výpis dle živnostenského listu:
Informace o kontaktní osobě
Osoba:
právnická fyzická podnikatel
Jméno:
Funkce ve společnosti:
Kontakt: Pevná linka:
Mobil:
Fax:
E-mail:
Www:
Kraj:
Jihočeský Jihomoravský Karlovarský Královéhradecký Liberecký Moravskoslezský Olomoucký Pardubický Plzeňský Praha Středočeský Ústecký Vysočina Zlínský
Přístupové informace
(5-30 znaků)
Potvrzení hesla:
Kontrolní otázka:
Odpověď na otázku:
Smluvní podmínky
SMLOUVA O PROVOZU A SPRÁVĚ INTERNETOVÉ PREZENTACE Uzavřená níže uvedeného dne mezi : 1. Provozovatelem Gastro Profi Club se sídlem Senovážné náměstí 23, 120 00 Praha 1 IČ: 70865779 (Zapsáno v registru ekonomických subjektů vedeném ČSÚ v Praze) (dále jen "provozovatel") a 2. Objednatelem……………………………………………………………………………….. se sídlem………………………………………………………………………………………. IČ:…………………………… DIČ:………..………………… Zapsáno v …………………… rejstříku……………………………………………………… (dle registrace) (dále jen "objednatel") takto : I. Úvodní ustanovení 1. Provozovatel provozuje internetovou aplikaci KADEŘNICE.CZ (dále jen "web") na internetové adrese www.kadernice.cz , která je veřejným registrem kadeřnictví, kadeřnických salonů a kadeřnic v České republice. Provozovatel nabízí zájemcům zajištění výroby internetové prezentace s možnost registrace kadeřnictví, kadeřnických salonů a kadeřnic (dále jen "provozovna")do databáze webu. Řádným vyplněním registračního formuláře se registrovaná osoba stane objednatelem. Úhrada některých služeb provozovatele či jejich částí bude hrazena poukázkou - voucherem ( dále jen "voucher") vystavenou sponzorem webu. Potvrzením vyplněné objednávky prostřednictvím internetu nebo předáním vyplněné tištěné objednávky reprezentantovi provozovatele byla objednávka odeslána (dále jen "odeslání") 2. Objednatel si u provozovatele objednává : a) zajištění výroby vlastní internetové prezentace (dále jen "prezentace") provozovny objednatele b) následné zveřejnění prezentace v databázi na internetové adrese www.kadernice.cz c) správu prezentace a zajištění její funkčnosti d) volitelné služby dle přílohy č.1 této smlouvy - Přehled sortimentu služeb a ceník 3. Internetová prezentace se skládá z těchto částí : a) Název provozovny b) Adresa provozovny c) IČ registrované osoby d) Kontaktní údaje - telefon, e-mail, popř. fax, www.… e) Provozní doba provozovny f) Informační text o nabídce produktů a služeb g) Text o aktuálních informacích provozovny ( dovolená, změny kontaktů, popř. další oznámení) h) Vložení vlastních doporučených odkazů na jiné internetové stránky i) Logo provozovny, dodá-li jej objednatel ve formátu JPEG nebo GIF j) Fotografie objednatele, dodá-li jej objednatel ve formátu JPEG nebo GIF k) Fotografie provozovny objednatele, dodá-li jej objednatel ve formátu JPEG nebo GIF l) Odpovědní formulář, prostřednictvím kterého mohou s objednatelem komunikovat jeho klienti m) Přístupové heslo do administrace prezentace, odkud bude objednatel svou prezentaci ovládat II. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je zajištění výroby a následný provoz a spravování prezentace a uveřejnění textů (dále jen "text")v databázi webu dle objednávky objednatele (dále jen "objednávka"), která je nedílnou součástí této smlouvy. Objednatel má zájem získávat aktuální informace ze svého oboru činnosti a objednává si zasílání těchto informací prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v registraci. Provozovatel se zavazuje zasílat tyto informace jako součást služeb poskytovaných dle této smlouvy. III. Účel smlouvy Objednatel má zájem získat prezentaci provozovny a zveřejnit ji na webu. IV. Práva a povinnosti smluvních stran 1. Práva a povinnosti provozovatele : a) Provozovatel je povinen v souladu s objednávkou a touto smlouvou uveřejnit text zadaný objednatelem, s výjimkou textu, který by byl v rozporu se zákonem či dobrými mravy. b) Provozovatel je povinen zajistit zveřejnění objednaného textu v rozsahu dle objednávky. c) Provozovatel je povinen zaslat na el. adresu uvedenou v objednávce potvrzení o přijetí objednávky. d) Provozovatel je povinen provést autorizaci objednatele dle kontaktních údajů uvedených v objednávce. e) Provozovatel je povinen zaslat na el. adresu uvedenou v objednávce zálohovou fakturu na částku dle objednávky a to do tří dnů od přijetí objednávky. f) Provozovatel je povinen zaslat objednateli na adresu sídla objednatele uvedenou v objednávce fakturu-daňový doklad na částku dle objednávky a to do tří dnů od uhrazení zálohové faktury.Uhrazením zálohové faktury se rozumí den, kdy byla částka uvedená v zálohové faktuře připsána na účet provozovatele.Faktura - daňový doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu. g) Provozovatel je povinen do 3 dnů od převzetí objednávky a všech nutných podkladů zajistit výrobu a zveřejnění prezentace provozovny na webu. Po zveřejnění prezentace provozovny na webu vystaví provozovatel zálohovou fakturu (dále jen "záloha") na úhradu svých služeb za sjednané období se splatností 10 dnů. Pokud bude do dne splatnosti připsána fakturovaná částka na účet provozovatele, ponechá provozovatel prezentaci v provozu. Do tří dnů od připsání zálohy na účet provozovatele vystaví provozovatel objednateli fakturu-daňový doklad a odešle jej na adresu sídla objednatele. Nedojde-li k úhradě zálohy řádně a včas, je provozovatel oprávněn odstranit prezentaci provozovny z webu. h) V dalších letech bude objednateli vystavena zálohová faktura na další období 12 měsíců nejpozději 15 dní před uplynutím doby, na kterou byla uhrazena předešlá platba za provoz a správu prezentace. Zálohová faktura ve výši 50% celkové ceny za 12 měsíců provozu a správy prezentace bude se splatností 10 dnů. Zbývajících 50% uhradí sponzor webu. Pokud bude do dne splatnosti připsána fakturovaná částka na účet provozovatele, ponechá provozovatel prezentaci v provozu. Do tří dnů od připsání zálohy na účet provozovatele vystaví provozovatel objednateli fakturu-daňový doklad a odešle jej na adresu sídla objednatele. Nedojde-li k úhradě zálohy řádně a včas, je provozovatel oprávněn odstranit prezentaci provozovny z webu. i) V případě technické poruchy, která by znemožnila přístupnost zveřejněné prezentace se provozovatel webu zavazuje prodloužit dobu zveřejnění prezentace provozovny o dobu, po kterou byla znemožněna přístupnost objednané, řádně uhrazené a zveřejněné prezentace provozovny. j) Provozovatel má právo odmítnout zveřejnění textů či jiných částí prezentace provozovny v případech uvedených v čl. IV. odst.1., pís.a) a v případech, kdy by mohlo být ohroženo dobré jméno vydavatele.V takovém případě je objednatel povinen vrátit částku uhrazenou objednatelem sníženou o náklady spojené s výrobou a redakční činností. k) Provozovatel je oprávněn nezveřejnit text dle objednávky v případě negativní autorizace objednatele. l) Provozovatel má právo upravit text v zájmu odstranění písařských chyb či jiných nedostatků, musí však takto upravený text zaslat el. poštou objednateli k odsouhlasení změn. m) Osobní údaje objednatele jsou v souladu s ust. zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů považovány za důvěrné a jsou součástí obchodního tajemství. Provozovatel je oprávněn s nimi nakládat pouze v souladu s ust. v § 4 odst. e) - i) a násl. tohoto zákona. Provozovatel je povinen v souladu s platnou právní úpravou tyto údaje chránit a neposkytnout je bez písemného souhlasu objednatele třetím osobám s výjimkou osob stanovených zákonem. n) Provozovatel neeviduje žádné citlivé údaje, které jsou uvedeny v § 4 odst. b) tohoto zákona. o) Evidované údaje podléhají ochraně osobních dat a provozovatel je zpracovává k těmto účelům: · pro účely statistiky a nezbytné archivace dat, · pro účely vykonávání administrativní i technické správy objednávek a zveřejnění objednaných prezentací, · pro účely stanovení záloh za služby spojené s plněním závazků vyplývajících z této smlouvy a vyúčtování placených záloh. p) Provozovatel je povinen na základě ust. § 5 odst. c) zák. č. 101/2000 Sb. zpracovávat pravdivé informace a má právo a povinnost ověřovat pravdivost těchto údajů za účelem autorizace objednatele. q) Vyplněná a odeslaná objednávka je považována za souhlas s evidencí výše uvedených potřebných osobních údajů o osobě objednatele a souhlas s užitím těchto údajů pro výše uvedené účely. 2. Práva a povinnosti objednatele : a) Objednatel má právo na zveřejnění textu v prezentaci dle objednávky po uhrazení zálohové faktury na dobu uvedenou v objednávce. b) Objednatel je povinen uvést úplné a pravdivé údaje do registračního formuláře a do objednávky. c) Objednatel je povinen v termínu splatnosti uhradit zálohovou fakturu, vystavenou provozovatelem na základě objednávky objednatele. V. Platební podmínky a) Zálohová faktura vystavená provozovatelem je splatná do 10 dní od jejího vystavení. b) Záloha hrazená zálohovou fakturou je ve výši 50% celkové ceny za 12 měsíců provozu a správy prezentace. Zbývajících 50% uhradí sponzor webu. c) Součástí objednávky je i souhlas s podmínkami této smlouvy. d) Odesláním objednávky je v dikci zákona uzavřen závazkový smluvní vztah mezi provozovatelem a objednatelem dle ustanovení této smlouvy. e) Objednateli odesláním objednávky vzniká povinnost uhradit v plné výši zálohovou fakturu v termínu splatnosti. f) Provozovateli vzniká uhrazením zálohové faktury povinnost zajistit výrobu prezentace a uveřejnit ji na webu dle objednávky. g) Neuhrazením zálohové faktury řádně a včas poruší objednatel jednostranně tuto smlouvu a smlouva tím bude ukončena předčasně ze strany objednatele. VI. Cena služeb 1. Cena za výrobu prezentace v rozsahu dle odst. I. Čl. 3, pís. a-m činí 5000,- Kč a je plně hrazena voucherem sponzora webu v hodnotě 5000,- Kč (slovy Pěttisíckorunčeských). Znamená to tedy, že výrobu v plné výši uhradí sponzor webu a objednatel získá tuto prezentaci bezplatně. Voucher je poskytnut objednateli bezplatně pouze v případě, že objednatel bude využívat služeb dle této smlouvy po dobu alespoň pěti let od podpisu smlouvy. Při předčasném ukončení této smlouvy ze strany objednatele se objednatel zavazuje uhradit výše uvedenou hodnotu voucheru v plné výši do 30 dnů od ukončení smluvního vztahu dle této smlouvy. 2. Cena za další služby : a) Uveřejnění prezentace v databázi webu b) Poskytnutí prostoru pro umístění prezentace c) Správu prezentace a zajištění její funkčnosti činí 200,- Kč měsíčně. Objednateli bude účtováno pouze 50% této částky to po dobu 5 let, bude-li tato smlouva uzavřena na dobu 5 let. Zbývajících 50% za období 5 let uhradí sponzor webu voucherem v hodnotě 6000,-Kč(slovy Šesttisíckorunčeských). Účast sponzora webu ve výši 50% ceny na úhradě za tyto služby je podmíněna trváním této smlouvy po dobu nejméně pěti let. Při předčasném ukončení této smlouvy ze strany objednatele se objednatel zavazuje uhradit výše uvedený příspěvek sponzora webu ve výši 50% ceny za již uplynulou dobu plnění provozovatele do 30 dnů od ukončení smluvního vztahu dle této smlouvy převodem na účet provozovatele. VII. Doba trvání smlouvy Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na dobu 5 let. Po uplynutí 5 let bude platnost této smlouvy automaticky prodlužována vždy o jeden rok, jestliže některá ze smluvních stran písemnou formou nevypoví tuto smlouvu nejpozději šest měsíců před uplynutím této smlouvy. Podmínkou pro prodloužení této smlouvy je zachování všech smluvních podmínek včetně výše úhrady a spoluúčasti sponzora webu. Úhrada bude prováděna v takové měně, která bude ke dni splatnosti té které částky oficiální měnou platnou na území České republiky. VIII. Závěrečná ustanovení a) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti odesláním objednávky objednatelem. b) Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající příslušnými ustanoveními platného znění zákonů ČR. c) Účastníci smlouvy výslovně prohlašují, že si smlouvu před podpisem přečetli, jejímu znění rozumí, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni či za nápadně nevýhodných podmínek. d) Jakékoliv změny této smlouvy musí být provedeny formou oboustranně písemně odsouhlaseného dodatku, který se stává nedílnou součástí této smlouvy. e) Tato smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích z nichž každý má platnost originálu a její znění bylo odsouhlaseno odesláním objednávky objednatelem. f) Obě smluvní strany prohlašují, že případná neplatnost některého ustanovení této smlouvy nezakládá neplatnost ostatních ustanovení smlouvy či smlouvy jako celku. g) Smluvní strany prohlašují, že se před podpisem této smlouvy seznámily se všemi právními důsledky všech ujednání této smlouvy a že ji odesláním objednávky objednatelem považují za uzavřenou a oboustranně závaznou. V ……………………….dne…………………. …………………………………….. ………………………………………. Gastro Profi Club OBJEDNATEL Provozovatel Souhlasím s podmínkami